Tunjukkan catatan dari 2011

HIS NEWLOOK 2012 - HARI PALING SEJARAH DLM IDUP KAMI DAN DANISH

smlm 29/12/11 merupakan hari bersejarah bg ahmad danish zikry  dan juga aku …

2in1 - GIFT FROM US n TENTANG DHIA

td pagi..bos masok terus bg satu brg..he said..my doter just come back frm US…

Ha!!!!nak sgt yg cantek sexy....hambekkk

moral of the story: kecantikan luaran xpenting..so hati2 ketika memilih g…

KUKUQ NYOQ atau KUKUR KELAPA

ahad lepas nak buat kari ayam tgk bhn2 semua ada..cuma santan je xde..igtkan…

SEMANGAT NAK KE SEKOLAH SMPI NAK TIDO PUN BERBEG SEKOLAH

dah byk kali dah abg danish dok tya kt kami...bila nak beli beg sekolah, pen…

ISTANA BERHANTU - HUNTED CASTLE @ PESTA PULAU PINANG

start bulan 12 je..wajib ada PESTA PULAU PINANG since aku kawin ngan en. …

BURGER KING SG PINANG, PENANG

sejak 2menjak bc n3 kwn2 psl BURGER KING ati ni meronta2 nak mkn..…

Dear salary, why are you not growing??

kalo majikan pikiaq cam ni sshlah... smpi bila2 pun gaji x grow...kalo la…

Tingin Pya Tingin..dpt jugak merasa

sejak 2menjak ni dok bc dlm blog kwn2..ada yg dpt mkn bubur asyura...sedapnya…

Resepi Ayam Masak Lemak Cili Padi

ayam masak lemak cili padi ni sllu gak lah jd menu kami sekeluarga sbb ian…

WW - Hancur lagi..x tau yg keberapa dah..

arwen: Mama..mana pek mama? aku: pek mama patah dah..ha sape buat arwen…

Alana Menari

ni nk cite psl alana skrg ni dh pndai pantang dgor jek lagu..sure menyengih …

Mengkuang Dam dan panten itu

ada yg mencari2 aku x hehehe jumaat n sabtu yg lepas aku amek cuti sbb bs ad…

CHEESY BITES

abah nk piza bah..nak mkn piza smbil tunjuk2 iklan piza cheesy bites kt tv tu …

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui