RESEPI CHAR KUEY TEOW

11:44 PG


Assalamualaikum semua

Minggu ini anak-anak El menghadapi peperiksaan akhir tahun. Bergegor petir guruh kilat sambung menyambung dalam rumah ni dek suara mama El haha. El ni cikgu yang garang. Siaplah bebudak tu haha. Hanger siap kat tepi meja

 
Ok minggu lepas, El teringin lak nak makan Char Kuey Teow. Korang suka tak makanan Char Kuey Teow.
My favorite tu. Tapi untuk dapatkan rasa Famous Penang Char Kuey Teow tak mungkinlah kut. Tapi rasanya yang seakan-akan Famous Penang Char Kuey Teow pun boleh hihi. Walaupun bahan pun tak berapa nak ada, lepas lega lah pagi tu nak makan Char Kuey Teow.



Anda boleh tonton video El di atas ini untuk tengok resepi dan cara-cara masak Char Kuey Teow ok. Selamat mencuba.

You Might Also Like

11 uols awesome

  1. Anak sue exam hujung bulan ni.
    El sedapnye char kuey teow, memang suka makan pun.

    BalasPadam
  2. sedap nya boleh cuba buat nanti

    BalasPadam
  3. sedapnya... macam nak makan je jap lagi..

    BalasPadam
  4. Sedapnya.. mmg feveret juga ni. Nanti boleh la masak makan sama2 kengkawan juga hehehee :D

    BalasPadam
  5. Sedapnyaaa! Terliur tengok. Hahha!

    BalasPadam
  6. pergh.. siap bedeo.. kerlas.. hahaha

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum wrmbth sis eldawerna

    Salam jumaat

    semoga kita semua di berkati

    Kewtiouw macam ni yang maznee suka

    jenis basah dan lembap

    BalasPadam
  8. kat penang pun payah dah nak cari CKT sedap huhu

    BalasPadam