03/01/2009 - 04/01/2009 - LIFESTYLE BLOGGER

Jumaat, 27 Mac 2009

Jgn duduk atas telur bang...nti pecah...kahhhhh

5:12 PTG 12
Jgn duduk atas telur bang...nti pecah...kahhhhh
auwwwwwww...korg npk ke apa yg aku npk
haiiiihhh..kena ban x blog aku ni...
lantakkk...sudahhhh..biorlerrrr
hehehehehehe

Khamis, 26 Mac 2009

Ma...maa...maaaaa...maaaaaaaa!!!!!!

10:03 PTG 6
Ma...maa...maaaaa...maaaaaaaa!!!!!!



sebelum aku tido...aku sllu bancuh milo dulu...danish lak npk...trs dia pggey maa...maaaaaaaaaaaa (dgn nada jeritan batin dia)..rupanya dia nk biskut mayat tu..nk celup dlm air milo tu ...pndi lak budak celup hehehehe...lapar la tu..mmg dia suke mkn cam tu...kdg2 tu tgh dia celup...mata tgk tv...abis lah jatuh biskut lembik...aku nak suap xmo..haaa nak suap sndiri...suka ati lahhhh...hehehe

Jom torai

9:36 PTG 4
Jom torai

korg harus torai 3+1 paket kat atas ni..mmg superBBBBB...tiga2 sodap nk mmpos..sllu kalo kita beli...bancuh 1 gelas tu sure cayor kan..ni x...mmg pekat kelat melekat tekak korg...amat puas hati...dah lah aku ni antu mocha..nak beli mocha kat sb or cb mahal..so ada tesco choice...mmg best....rege dia 7.99..aku kongsi ngan ofismate aku (w/pun aku x suke deme) kahhhhhh....

Jumaat, 20 Mac 2009

Danish kokok adekkkkkkk.....

9:39 PTG 7
Danish kokok adekkkkkkk.....

dlm kol 8 mlm td...tgh aku tgk tv dan arwen dok atas katil tgh mnm susu..danish lak ms tu dok main bola..ntah ms bila dier dok kat adek dia...tiba2 huwaaaaaaaaaa si arwen...aku terkezut...rupanya danish kokok kaki adek dia...korg tgk lah tu smpi merah2 kesan kokokan tu...sib baik arwen ngis jap jek..tpi x sempat nak snap muke dier...hehehe..sib baik gak x melarat ngis si arwen ni...adoiiiiii tu la aku kata..skrg ni danish ni suke sgt kokok org...aku ni dah byk kali kena..tgh aku dok dukung si arwen..dia kt belakang tgh siap2 nak kokok bontot aku..sib baik aku sempat elak...hu3...sian anak dara mama ni....








Khamis, 19 Mac 2009

diaper free

8:54 PTG 9
diaper free
cantek x diapers pureen ni...aku suke giler diapers ni...kalerful..tahan lasak plak tu...nak beli x mmpo...ni pun dpt gift dr ofis...sllu aku pkikan arwen diapers drypers jek.....ni kalo beli rege dlm 30++


ni leh jd model diapers x...hehehehe..cantek kan diapers ni.



lembut lagi...leh pki semalaman...heheheh...arwen pun tido lena...kahhhh

Rabu, 18 Mac 2009

anak daraku

10:21 PTG 9
anak daraku
dek...ko isap jari xpe..jgn ko isap ibu jari kaki..mama ko dh serik occay...hu3..seram sejuk pewot aku tgk ko dek...hehehe

awat dek...muke seyes jek..ko teran ke...hehehe...cool dek cool ni auntie2 mau tgk...kahhh

anak dara aku dah 3 bulan..cepat jek besor kan...korg igt muke arwen ni ikut muke sape eh....

Selasa, 17 Mac 2009

Danish main bola kat Qbay

12:48 PG 8
Danish main bola kat Qbay
arwen ngan stroller pinknye...rock tol anak aku dressing...kahhhh


my hero



danish ngan helmet birunyeee..




adoii...anak aku wat gempak kat qbay...kami belikan dia bola...
ni bola yg ke bape ntah aku pun x hingat...so apa lg...abis satu qbay dia jdikan pdg bola
jenuhlah mak pak dia main ngan dia...kalo x mau ngamok dia kat situ gak...hehehe

Selasa, 10 Mac 2009

Nilah diaa...ngeh3

3:16 PTG 11
Nilah diaa...ngeh3
ni kalo laki x keje or keje pagi...danish will tido ngan abah dia....mama dia tido blik sebelah ngan adek...cm ni lah kalo tiap pg pi bilik sebelah...seronok tgk deme ni...mama ngan abah bila tido sekali...ituuuuu rahsia kelambu...ngeh3....
ni lah anak teruna n anak dara aku ...hehehehe mak oiii deme ni mmg mencabar aku ....kdg2 naik antu jaga deme ni...tpi seronok...hahaha..yg adek dh pni sembang...dh kuat agkt pala..yg abg lak..dah pndi ckp skit2..yg best tu..ada ayat tak tahann...dia sllu ckp...a'aaaa x tau..hehehe..hebat mmg hebat jaga anak jarak dekat ni..tpi xpe kejap jek...hehehe...

ni lah diriku setelah beranak...amik JDM pun 1 kotak jek...stop dulu
pulus xde..ngeh3..setakat ni boleh lah dah pki jeans semua pki..hehehe